Impactul Atacului Cibernetic asupra M&S: Riscuri și Consecințe
În mijlocul unei noi săptămâni de tranzacționare, clienții Marks and Spencer (M&S) își exprimă nemulțumirea față de perturbările cauzate de atacul cibernetic M&S, care continuă să afecteze retailerul. Incidentul, dezvăluit luni trecută, a dus la întârzieri ale coletelor, pauzarea comenzilor online și suspendarea plăților cu carduri cadou, determinând compania să închidă mai multe segmente ale operațiunilor sale în ultimele zile.
Ce înseamnă atacul cibernetic pentru M&S și clienții săi?
Detaliile exacte ale incidentului cibernetic rămân neclare, iar M&S nu a furnizat încă informații despre natura atacului sau când se așteaptă ca operațiunile să revină la normalitate. Comunicarea M&S cu clienții afectați de comenzi a fost criticată ca fiind ‘dezamăgitoare’. Experții avertizează că incidentul ar putea avea un impact negativ asupra reputației retailerului.
Reacții și Consecințe ale Incidentului Cibernetic la M&S
Prețul acțiunilor M&S a scăzut cu 2,5% în tranzacțiile de luni dimineață și a înregistrat o scădere de aproape 10% pe parcursul săptămânii trecute. Impactul situației asupra clienților este palpabil. Linda Sonntag, rezidentă în Norwich, a împărtășit cu BBC dezamăgirea ei după ce o livrare de flori planificată pentru o prietenă nu a ajuns la destinație. Încă așteaptă rambursarea și un email cu informații despre comanda sa.
Pentru mai multe informații despre cum să vă protejați împotriva atacurilor cibernetice, vizitați website-ul nostru (link extern cu target=”_blank” rel=”noopener”) și citiți articolul nostru despre securitatea online pentru sfaturi și practici de protecție.