SEO

Obiective in procesul de creare al website-urilor

Crearea website-urilor prezinta o provocare pentru multi dintre cei care le construiesc. Suntem obisnuiti deja sa folosim site-uri ce ne pun la dispozitie cu usurinta ceea ce cautam, iar in unele situatii nu este deloc asa, totusi ce diferentiaza unele website-uri fata de altele ?

Incerc ca prin acest articol cu scop indrumator sa explorez impreuna cu voi importanta prioritizarii, definirea si claritatea Obiectivelor ce trebuiesc setate si indeplinite, de cei ce doresc sa creeze un website, magazin online sau un blog.

Care sunt scopurile, sau obiectivele unui website ?

In principiu, de a ajuta clientii, sau vizitatorii. Ca sa ajungi la un rezultat pozitiv in a gasi raspuns pentru intrebarea asta, iti poti pune problema asa: Cum poate site-ul meu sa imi ajute clientii ?

  • sa cumpere ceva ce au nevoie
  • sa gaseasca o informatie
  • sa economiseasca timp si bani
  • sa initieze o conversatie sau sa interactioneze.

iar din perspectiva clientului (celui care doresti sa ii construiesti website-ul).

  • sa cumpere ceva ce au nevoie – Vanzare
  • sa gaseasca o informatie – Serviciu
  • sa economiseasca timp si bani – Economisire
  • sa initieze o conversatie sau sa interactioneze – Comunicare
  • Sa existe usurinta in utilizarea site-ului – User experience

Prioritatile pot varia de la site la site.
De exemplu unele website-uri sunt axate pe parte de servicii, iar altele se axeaza pe vanzari. In momentul in care iti sunt clare obiectivele pe care vrei sa le indeplinesti, scopul sau prioritatile pot ajuta in determinarea structurii si continutului unui website.
Ce aduce vizitatorul inapoi pe site-ul tau de mai multe ori?
Care sunt variabilele?
Pe tine ce te aduce iar si iar inapoi la site-ul tau favorit?
Daca nu ai inca un site preferat … atunci intreaba-ti prietenii.

Un studiu recent a arătat că utilizatorii web cred că patru factori principali îi încurajează să se întoarcă la un site.

Alți factori, cum ar fi cupoanele și ofertele și tehnologiile de vârf, au fost nesemnificative în comparație. Acum știți aceste patru criterii de top, cum afectează percepția dvs. asupra site-ului dvs. preferat?

Ce îmbunătățiri ai face pentru a asigura succesul pe termen lung al site-ului tau?

Site-urile bine concepute au obiective clare.

Cele 5 ‘s pot ajuta la alegerea obiectivelor.

Solicitarea „Cum poate site-ul meu web să ajute clienții mei?”, De asemenea, ajută.

Dar amintiți-vă, un obiectiv sau un scop general prioritar se concentrează pe designul site-ului web. Pentru a incheia site-urile bine concepute întotdeauna:

  • întrebați cum site-ul își ajută clienții și clienții
  • au stabilit în mod clar obiectivele.

Și asigurați-vă:

  • de calitate
  • ușor de folosit
  • descărcați rapid
  • frecvente actualizare.
error: Continutul este protejat !!!